Tot de volgende keer!

De beste reclame is mond-tot-mondreclame. Laatst sprak ik een ambassadeur van Decokay die met zijn ervaringsverhaal prima kon toelichten waarom hij de volgende keer weer naar Decokay gaat! Niet voor de laagste prijs, wel voor de beste service!
Naar aanleiding van mijn blog ‘voeten vegen’ werd ik laatst aangesproken door een klant van Decokay. Hij had mijn vorige blog gelezen en zei: “Wat ik laatst meemaakte, bij Decokay, daar mag je een blog over schrijven.” Mijn interesse was meteen gewekt.
“Vier jaar geleden kochten mijn vrouw en ik dupligordijnen bij Decokay. We hadden deze raamdecoratie gekocht om in de woonkamer te hangen en we gebruikten ze dagelijks. Ze deden prima dienst tot afgelopen zomer bleek dat de lijm losliet. Met foto’s van het gordijn op onze telefoon lieten we in de winkel zien wat er aan de hand was. Een gegronde klacht, zo vond de medewerker in de winkel en hij nam contact op met de leverancier. Ondanks het feit dat de gordijnen al vier jaar dagelijks dienst hadden gedaan, waren ze het met ons eens dat ze toch langer mee zouden moeten kunnen! Het bleek al gauw dat we echt op de service van Decokay konden rekenen. Vier jaar eerder waren we ook al positief verrast bij de montage van de gordijnen. Ondanks het feit dat de klus toen uitliep, werd hij diezelfde dag afgemaakt, ook al werd het later dan gepland. De monteurs gingen pas weg, toen alles naar wens hing.
Als je naar Decokay gaat, moet je niet voor de laagste prijs gaan, dan kun je beter naar een prijsvechter gaan. Je gaat voor de beste service en kwaliteit naar Decokay, die naam hebben ze en maken ze ook echt waar!” Deze klant sloot zijn verhaal af met de woorden: voor het volgende project, onze woonkamer vloer, ga ik voor advies en materiaal en montage weer naar Decokay!
Gepost door Willeke van Uden